SYNAX Company policy for Covid-19

As you are all aware, the Covid-19 situation is a growing concern for us all.
It is affecting everyone on a global scale, the situation remains in flux.
At SYNAX, employee safety and health are positioned as a first priority in order to support our customers and maintain efficient operations.
We are following all guidelines and recommendations set up at global, domestic, and regional levels to do so.
Regularly, we provide our employees with precautions regarding safety and health, provision of information, guidelines on business trips and restrictions on business trips to infected areas.
Furthermore we are continually monitoring the ongoing COVID-19 outbreak, 
and are taking all necessary steps to protect our employees and to minimise risk to the supply of our products and our services to you, our customers.
If you have any questions or concerns please don’t hesitate to contact us.

COVID-19は地球規模ですべての人に影響を与えており、状況は引き続き流動的です。SYNAXでは、従業員の安全と健康は、私たちがお客様をサポートし、効率的にオペレーションを維持する上で、ファーストプラオリティと位置づけております。
私たちは世界、国内、地域レベルで設定されたすべてのガイドラインと推奨事項に従っています。私どもは定期的に従業員に対しては安全・健康に関する事前注意、情報提供、出張及び感染地域への出張制限に関するガイドラインなどを提供しています。当社は継続的に進行中のCOVID-19の流行を監視しており、従業員を保護し、お客様、お客様への製品とサービスの供給に対するリスクを最小限に抑えるために必要なすべての措置を講じています。
ご質問やご質問がある場合は、お気軽にお問い合わせください

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